Du kan spørge om vores medlemskaber, centre, holdbooking eller andet, du er i tvivl om
Spørg vores bot
Du kan spørge om vores medlemskaber, centre, holdbooking eller andet, du er i tvivl om.

Spørgsmål til din regning?

Som medlem kan du logge ind, og spørge botten til din specifikke regning eller andet, som kun handler om dig.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Din regning kan f.eks. være højere, fordi du har foretaget køb i vores app eller automater, eller fordi du har fået et gebyr for ikke at være fremmødt til et hold. Hvis du gerne vil have hjælp til at forstå din regning, kan du se den i appen under “Profil” – “Se regning”.

  • Åbn FitnessX appen på iOS og FitnessX-adgang på Android
  • Tryk på nøglen i bunden af skærmen.
  • Du får nu vist, hvilke døre eller gates, du kan åbne
  • Tryk på det, du vil åbne. Eventuelt først en dør og så den gate, du vil ind ad.
  • Hvis du får meddelelsen ”Du er for langt fra et center” skal du tættere på.
  • Bemærk, at du skal have slået lokalitetstjenester til for at bruge appen.

Nej, du får ikke en bøde for manglende fremmøde, hvis du er på ventelisten ved holdstart.

Hvis du står på venteliste, får du senest en plads tre timer før holdstart.

Du kan dog stadig tage chancen og møde op nede i centeret. Hvis der er nogle af deltagerne på holdet, som ikke er fremmødt senest 10 min før holdstart, gives pladsen væk til de fremmødte på ventelisten. Hvis du har fået en plads, vil du kunne se en “holdbillet” ud for holdet i appen. Du kan kun få en plads, hvis du er fremmødt i centeret.

Du kan nemt skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned plus en måned.

Nej, dit medlemskab er personligt og kan ikke overdrages. Heller ikke, hvis det er til din Træningsven. Hvis din Træningsven gerne vil fortsætte med at træne, kan de skifte til et betalende medlemskab i appen under “Se medlemskab”.

Du kan nemt opsige dit medlemskab i appen.

  • Åbn appen
  • Tryk på ”Se medlemskab”
  • Tryk på ”Opsig”

Du kan kun være logget ind på en mobil ad gangen, du skal derfor logge ud af FitnessX appen på den gamle mobil. Hvis du ikke er logget ud af appen på din gamle mobil, så vil du få en besked om at du kun kan være logget ind på en mobil og vil modtage en mail, hvor du kan logge dig ud af appen på den gamle mobil. Du skal nå at trykke på linket i mailen indenfor 30 minutter. Når du har trykket på linket, og ser en bekræftelse, så kan du logge ind på din nye mobil.

Find svar her

IND- OG UDMELDELSE

MEDLEMSKAB OG BETALING

FITNESSX-APPEN

TRÆNINGSVEN

HOLDTRÆNING

FIK DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål hos vores bot, eller i vores spørgsmål og svar, kan du kontakte os via formularen her. Der kan gå op til tre hverdage, før du får svar.

I de fleste tilfælde kan personalet ikke se mere, end du kan i appen. Men hvis du har kommentarer til os, hører vi meget gerne fra dig.

Hent FitnessX-appen

Adgangen til FitnessX er digital. Derfor kan du allerede starte din træning i dag, når du downloader vores app. 

Du kan også skifte medlemskab, booke hold, se din regning og meget mere.

Scan QR-koden og download appen

Adgangen til FitnessX er digital. Derfor kan du allerede starte din træning i dag, når du downloader vores app. 

Du kan også skifte medlemskab, booke hold, se din regning og meget mere.

Download appen her

ØV! VI FEJLEDE...
Inden du skriver til os, vil vi meget gerne høre hvad du manglede på siden, så vi kan gøre det bedre for dig og andre med de samme spørgsmål.
SEND BESKED
Udfyld formularen og vi besvare din besked inden for 7 hverdage. Du er også velkommen til at tale med personalet direkte i dit center.