FÅ HJÆLP HER
OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL
Din regning kan f.eks. være højere, fordi du har foretaget køb i vores app eller automater, eller fordi du har fået et gebyr for ikke at være fremmødt til et hold. Hvis du gerne vil have hjælp til at forstå din regning, kan du se den i appen under “Profil” – “Se regning”.
- Åbn FitnessX appen på iOS og FitnessX-adgang på Android
- Tryk på nøglen i bunden af skærmen.
- Du får nu vist, hvilke døre eller gates, du kan åbne
- Tryk på det, du vil åbne. Eventuelt først en dør og så den gate, du vil ind ad.
- Hvis du får meddelelsen ”Du er for langt fra et center” skal du tættere på.
- Bemærk, at du skal have slået lokalitetstjenester til for at bruge appen.
Nej, du får ikke en bøde for manglende fremmøde, hvis du er på ventelisten ved holdstart.
Hvis du står på venteliste, får du senest en plads tre timer før holdstart.
Du kan dog stadig tage chancen og møde op nede i centeret. Hvis der er nogle af deltagerne på holdet, som ikke er fremmødt senest 10 min før holdstart, gives pladsen væk til de fremmødte på ventelisten. Hvis du har fået en plads, vil du kunne se en “holdbillet” ud for holdet i appen. Du kan kun få en plads, hvis du er fremmødt i centeret.
Du kan nemt skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned plus en måned.
Nej, dit medlemskab er personligt og kan ikke overdrages. Heller ikke, hvis det er til din Træningsven. Hvis din Træningsven gerne vil fortsætte med at træne, kan de skifte til et betalende medlemskab i appen under “Se medlemskab”.
Du kan nemt opsige dit medlemskab i appen.
- Åbn appen
- Tryk på ”Se medlemskab”
- Tryk på ”Opsig”
Du kan kun være logget ind på en mobil ad gangen, du skal derfor logge ud af FitnessX appen på den gamle mobil. Hvis du ikke er logget ud af appen på din gamle mobil, så vil du få en besked om at du kun kan være logget ind på en mobil og vil modtage en mail, hvor du kan logge dig ud af appen på den gamle mobil. Du skal nå at trykke på linket i mailen indenfor 30 minutter. Når du har trykket på linket, og ser en bekræftelse, så kan du logge ind på din nye mobil.
Find svar her
IND- OG UDMELDELSE
Du kan melde dig ind her: https://fitnessx.dk/tilmelding/
Du skal downloade appen “FitnessX”, i Apple App Store, eller “FitnessX – Adgang” i Google Play Butik. Her kan du logge ind med de informationer, du har fået i din velkomstmail.
Det letteste er at opsige i appen under “Profil” – “Se medlemskab”. Din opsigelse er gældende fra den dag FitnessX modtager den. Du modtager efterfølgende en kvittering på e-mail. Hvis der opstår tvivl om, hvorvidt du har opsagt dit medlemskab rettidigt, skal du kunne dokumentere din opsigelse. Derfor opfordrer vi dig altid til at gemme din kvittering for opsigelsen.
MAX er endnu mere FitnessX på de bedste adresser. Ligesom du kender – og så alligevel ikke. I MAX-centrene får du bl.a. gratis Bodytracker målinger, vi åbner en time tidligere i weekenden og udstyret er altid opdateret med de nyeste maskiner. Læs mere om MAX her.
MEDLEMSKAB OG BETALING
Din regning kan f.eks. være højere, fordi du har foretaget køb i vores app eller automater, eller fordi du har fået et gebyr for ikke at være fremmødt til et hold. Hvis du gerne vil have hjælp til at forstå din regning, kan du se den i appen under “Profil” – “Se regning”.
Du kan altid se en udspecificeret regning under “Profil” – “Se regning” i appen.
Du kan nemt skifte dit medlemskab i appen. Tryk “Se medlemskab” og vælg “Skift medlemskab” for at se, hvilke medlemskaber du kan vælge mellem.
Hvis du vil opgradere til et dyrere medlemskab, kan du gøre det med virkning fra samme dag. Det beløb du skal betale ekstra, bliver lagt oveni din regning måneden efter. Hvis du vil nedgradere til et billigere medlemskab, kan du gøre det til udgangen af løbende måned plus en måned.
Nej, dit medlemskab er personligt og kan ikke overdrages. Heller ikke, hvis det er til din Træningsven. Hvis din Træningsven gerne vil fortsætte med at træne, kan de skifte til et betalende medlemskab i appen under “Se medlemskab”.
Du har 14 dages fortrydelsesret på dit medlemskab, fra den dag du køber det.
Det gælder også, hvis du er skiftet til et andet medlemskab. Hvis du vil gøre brug af din
fortrydelsesret, skal du skrive til dit center via kontaktformularen i bunden af siden.
Vær opmærksom på, at fortrydelsesretten ophører, hvis du bruger din mobil til at få adgang til centret eller tilmelder dig et hold. Det gælder også for din Træningsven
FITNESSX-APPEN
Du skal logge ind med den mailadresse, du har brugt ved oprettelsen. Dit kodeord står i din velkomstmail. Har du glemt koden, kan du trykke på ”Glemt adgangskode?” og få den tilsendt på mail.
- Åbn FitnessX appen på iOS og FitnessX-adgang på Android
- Tryk på nøglen i bunden af skærmen.
- Du får nu vist, hvilke døre eller gates, du kan åbne
- Tryk på det, du vil åbne. Eventuelt først en dør og så den gate, du vil ind ad.
- Hvis du får meddelelsen ”Du er for langt fra et center” skal du tættere på.
- Bemærk, at du skal have slået lokalitetstjenester til for at bruge appen.
- Åbn appen
- Tryk på ”Book hold” i menuen i bunden.
- Du kan nu se, hvilke hold der er tilgængelige. Du kan eventuelt gøre oversigten mere overskuelig ved at klikke på ”Holdtype”, ”Center”, ”Tidspunkt” eller ”Instruktør” i toppen.
- Find det hold, du vil deltage på. Du kan tilmelde dig fra oversigten, ved at trykke ”Tilmeld, eller du kan trykke på holdet og læse mere om det. Hvis holdet er fyldt, kan du trykke ”Tilmeld venteliste” og håbe på at få plads.
- Bemærk, at der er regler om til- og afmelding, som du finder under vores medlemsbetingelser
- Åbn appen
- Tryk på ”Profil” i bunden af skærmen
- Tryk på ”Se regning”
Du kan nemt opsige dit medlemskab i appen.
- Åbn appen
- Tryk på ”Se medlemskab”
- Tryk på ”Opsig”
Hvis du er logget ud, kan du trykke på ”Glemt adgangskode?”
Du kan kun være logget ind på en mobil ad gangen, du skal derfor logge ud af FitnessX appen på den gamle mobil. Hvis du ikke er logget ud af appen på din gamle mobil, så vil du få en besked om at du kun kan være logget ind på en mobil og vil modtage en mail, hvor du kan logge dig ud af appen på den gamle mobil. Du skal nå at trykke på linket i mailen indenfor 30 minutter. Når du har trykket på linket, og ser en bekræftelse, så kan du logge ind på din nye mobil.
TRÆNINGSVEN
Du kan dele dit medlemskab med én anden person.
Ja, det kan du nemt gøre i appen. Tryk på “Profil” og vælg “Fjern Træningsven”.
Du finder priserne på vores prisoversigt.
Din Træningsvens medlemskab stopper samtidig med dit.
Ja. Din Træningsven kan træne fitness og hold, har adgang til alle centre og kan træne i hele centerets åbningstid. Du og din Træningsven behøver i øvrigt ikke træne på samme tidspunkt: I kan træne sammen eller hver for sig. Det bestemmer I selv
Lige så snart du har tilmeldt din Træningsven, og han/hun har modtaget sin velkomstmail, kan din Træningsven komme i gang med at træne.
Ja, du kan nemt skifte Træningsven. Det gør du i appen under “Profil”.
Du kan også skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned. Se alle aktuelle priser på vores prisoversigt.
Du kan nemt skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned plus en måned.
HOLDTRÆNING
Du kan til- og afmelde dig hold i FitnessX appen.
Nej, du får ikke en bøde for manglende fremmøde, hvis du er på ventelisten ved holdstart.
Hvis du gerne vil booke flere end 10 hold, og mere end tre uger ud i fremtiden, kan du tilkøbe adgang til det. Når du tilmelder dig et hold, som er udover dine 10 bookinger, eller er mere end tre uger frem i tiden, bliver du spurgt, om du vil tilkøbe holdet. Du skal acceptere betingelserne og derefter trykke “Køb”. Beløbet bliver trukket ved din næste betaling. Afmelder du dig igen, får du ikke refunderet beløbet.
Hvis der ikke er ledig plads på et hold, kan du tilmelde dig venteliste. Holdafmelding lukker tre timer før holdstart, hvorefter du ved, om du har fået plads. Selvom du ikke har fået plads på holdet tre timer før, kan du vælge at fremmøde i centeret og se, om du alligevel kan få en plads fra et andet medlem, som ikke er mødt op. Ventelisten køres 10 min før holdstart, og hvis du er fremmødt, vil du herefter kunne se i appen om du har fået plads på holdet.
Når du har brugt din mobil til at tjekke ind, er du fremmødt til dit hold.
Du skal være fremmødt senest 10 minutter inden holdstart.
Hvis du ikke afmelder eller fremmøder, bliver du opkrævet et gebyr. Se gebyrsatserne på vores prisoversigt.
Du kan til- og afmelde dig hold her eller i appen.
Hvis du oplever tekniske udfordringer ved afmelding af hold, er det vigtigt, at du hurtigt kontakter dit lokale center, så du ikke risikerer at blive opkrævet et udeblivelsesgebyr.
Hvis du står på venteliste, får du senest en plads tre timer før holdstart.
Du kan dog stadig tage chancen og møde op nede i centeret. Hvis der er nogle af deltagerne på holdet, som ikke er fremmødt senest 10 min før holdstart, gives pladsen væk til de fremmødte på ventelisten. Hvis du har fået en plads, vil du kunne se en “holdbillet” ud for holdet i appen. Du kan kun få en plads, hvis du er fremmødt i centeret.
FIK DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?
Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål hos vores bot, eller i vores spørgsmål og svar, kan du kontakte os via formularen her. Der kan gå op til tre hverdage, før du får svar.
I de fleste tilfælde kan personalet ikke se mere, end du kan i appen. Men hvis du har kommentarer til os, hører vi meget gerne fra dig.