Ofte stillede spørgsmål

Ind- og udmeldelse

Du skal downloade appen “FitnessX”, i Apple App Store, eller “FitnessX – Adgang” i Google Play Butik. Her kan du logge ind med de informationer, du har fået i din velkomstmail. 

Det letteste er at opsige i appen under “Profil” – “Se medlemskab”. Din opsigelse er gældende fra den dag FitnessX modtager den. Du modtager efterfølgende en kvittering på e-mail. Hvis der opstår tvivl om, hvorvidt du har opsagt dit medlemskab rettidigt, skal du kunne dokumentere din opsigelse. Derfor opfordrer vi dig altid til at gemme din kvittering for opsigelsen. 

Medlemskab og betaling

Din regning kan f.eks. være højere, fordi du har foretaget køb i vores app eller automater, eller fordi du har fået et gebyr for ikke at være fremmødt til et hold. Hvis du gerne vil have hjælp til at forstå din regning, kan du se den under “Profil” – “Se regning” i appen.

Du kan altid se en udspecificeret regning under “Profil” – “Se regning” i appen.

FitnessX-appen

Du skal logge ind med den mailadresse, du har brugt ved oprettelsen. Dit kodeord står i din velkomstmail. Har du glemt koden, kan du trykke på ”Glemt adgangskode?” og få den tilsendt på mail.

  • Åbn FitnessX appen på iOS og FitnessX-adgang på Android
  • Tryk på nøglen i bunden af skærmen.
  • Du får nu vist, hvilke døre eller gates, du kan åbne
  • Tryk på det, du vil åbne. Eventuelt først en dør og så den gate, du vil ind ad.
  • Hvis du får meddelelsen ”Du er for langt fra et center” skal du tættere på.
  • Bemærk, at du skal have slået lokalitetstjenester til for at bruge appen.
  • Åbn appen
  • Tryk på ”Book hold” i menuen i bunden.
  • Du kan nu se, hvilke hold der er tilgængelige. Du kan eventuelt gøre oversigten mere overskuelig ved at klikke på ”Holdtype”, ”Center”, ”Tidspunkt” eller ”Instruktør” i toppen.
  • Find det hold, du vil deltage på. Du kan tilmelde dig fra oversigten, ved at trykke ”Tilmeld, eller du kan trykke på holdet og læse mere om det. Hvis holdet er fyldt, kan du trykke ”Tilmeld venteliste” og håbe på at få plads.
  • Bemærk, at der er regler om til- og afmelding, som du finder under vores medlemsbetingelser
  • Åbn appen
  • Tryk på ”Profil” i bunden af skærmen
  • Tryk på ”Se regning”
  • Åbn appen
  • Tryk på ”Se medlemskab”
  • Tryk på ”Opsig”

Hvis du er logget ud, kan du trykke på ”Glemt adgangskode?”

Du kan kun være logget ind på en mobil ad gangen, du skal derfor logge ud af FitnessX appen på den gamle mobil. Hvis du ikke er logget ud af appen på din gamle mobil, så vil du få en besked om at du kun kan være logget ind på en mobil og vil modtage en mail, hvor du kan logge dig ud af appen på den gamle mobil. Du skal nå at trykke på linket i mailen indenfor 30 minutter. Når du har trykket på linket, og ser en bekræftelse, så kan du logge ind på din nye mobil.

Træningsven

Du kan dele dit medlemskab med én anden person.

Ja, det kan han/hun godt. Alle køb kommer på din opkrævning.

Ja, det kan du. Du skal blot sende en mail til dit center.

Du finder priserne på vores prisoversigt.

Din Træningsvens medlemskab stopper samtidig med dit.

Ja. Din Træningsven kan træne fitness og hold, har adgang til alle centre og kan træne i hele centerets åbningstid. Du og din Træningsven behøver i øvrigt ikke træne på samme tidspunkt: I kan træne sammen eller hver for sig. Det bestemmer I selv

Lige så snart du har tilmeldt din Træningsven, og han/hun har modtaget sin velkomstmail, kan din Træningsven komme i gang med at træne. 

Ja, du kan nemt skifte Træningsven. Du kan også skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned. Se alle aktuelle priser på vores prisoversigt.

Du kan nemt skifte fra at være medlem til at blive Træningsven. Det koster et gebyr, og du kan opsige dit nuværende medlemskab til udgangen af løbende måned plus en måned.

Holdtræning

Du kan til- og afmelde dig hold her eller i appen.

Hvis der ikke er ledig plads på et hold, kan du tilmelde dig venteliste. Er du forhindret i at komme til din holdreservation, skal du melde afbud senest 3 timer før holdstart, selvom du er på venteliste.

Når du har brugt din mobil til at tjekke ind, er du fremmødt til dit hold.

Du skal være fremmødt senest 10 minutter inden holdstart.

Hvis du ikke afmelder eller fremmøder, bliver du opkrævet et gebyr. Se gebyrsatserne på vores prisoversigt.

Du kan til- og afmelde dig hold her eller i appen.

Hvis du oplever tekniske udfordringer ved afmelding af hold, er det vigtigt, at du hurtigt kontakter dit lokale center, så du ikke risikerer at blive opkrævet et udeblivelsesgebyr. 

Skift af medlemskab

Hvis du allerede er medlem og vil skifte til Solo, kan du gøre det her.

Hvis du allerede er medlem og vil skifte til Lokal, kan du gøre det på centersiden, af det center du gerne vil træne i.

Hvis du allerede er medlem og vil skifte til Komplet, skal du sende os en mail eller henvende dig i centeret.

Skifter du til Solo eller Lokal, skifter vi dit medlemskab ved udgangen af løbende måned + en måned. Skifter du til Komplet, kan vi skifte dit medlemskab d.d.

Favorit

(Udgår 31. oktober 2022)

Produkterne udskiftes løbende, men vil altid være markeret i automaten. Du vil typisk kunne vælge mellem en vand, en bar og en drikkevare, som f.eks. en shake. 

Den første Favorit er gratis hver uge (fra mandag kl. 00.01 – søndag kl. 23.59). Du kan sagtens tage flere, men herefter betaler du normalpris, som kommer på din næste opkrævning.

Nej, du kan kun tage én Favorit om ugen , uanset hvor mange du har taget i ugerne op til.

Ja, Favorit er både til dig og din Træningsven, og I kan begge tage en Favorit hver uge.

Hvis du har vores medlemskab til 350 kr./md., kan du tage ugens Favorit. Det gælder også, hvis du er Træningsven. Du kan sagtens benytte automaterne, selvom du ikke har et medlemskab til 350 kr.; så betaler du blot normalpris for produkterne.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Skriv til os fra nedenstående formular, og vi svarer dig hurtigst muligt.

Bemærk venligst, at der kan være op til 2-3 hverdages svartid.